Untitled Document

Vse informacije dobite pri članu DVS:
Bojan ŠINKOVEC, GSM 041 489 632, e-pošta: bojan.sin@gmail.com.

 

TEMATSKA PRAKTIČNA DELAVNICA -

STRUKTURIRANO REŠEVANJE PROBLEMOV IN ODPOVEDI

Uspešni posamezniki in uspešne organizacije niso brez problemov ali odpovedi (okvar), vendar vedo, kako jih reševati in kako učinkovito ukrepati, kadar se pojavijo. Vsaka organizacija se nenehno ukvarja z izboljševanjem na vseh področjih, z namenom, da bi vedno zadovoljila svoje kupce, tako da stalno išče kompromise med kakovostjo, stroški in roki. Da bi ohranili to krhko ravnotežje glede na vse večje zahteve kupcev, organizacije sistematično preganjajo vse pomanjkljivosti in izgube, ki se pojavljajo. Problemi, kot tudi odpovedi so prisotni, in ko jih imamo, ne moremo ostati ravnodušni, saj nas to običajno drago stane. Najprej jih moramo razumeti-spoznati, da jih potem lahko odpravimo. Za ta proces ni dovolj, da smo odločni; imeti moramo tudi ustrezen model, če želimo doseči dober rezultat. Pri reševanju je potrebno upoštevati razliko med teorijo in prakso. V teoriji je problem običajno realen,
znan, čist in ima največkrat eno rešitev. V praksi je potrebno problem ali okvaro najprej jasno definirati, potrebno je raziskovanje in analiziranje, posvetovanje s kolegi; možno je najti več rešitev. Toda kateri model izbrati? Obstaja več modelov za reševanje problemov, kot tudi odpovedi oziroma okvar. Vsem je skupno, da se opirajo na ciklus PDCA, vendar je smiselno, da izberemo najbolj preizkušene modele, ki v različnih praksah dobro funkcionirajo že dlje časa. Govorimo o modelu QC Story (reševanje problema skozi zgodbo) in ACF (Analiza vzrokov za odpoved), ki spadajo med najbolj razširjene v naši in tudi svetovni praksi.

ZAKAJ SE UDELEŽITI DELAVNICE?

Bistvena značilnost novejših pristopov je, da problema ali odpovedi ni mogoče trajno odpraviti zgolj v dveh ali treh korakih, temveč je za to potrebno bistveno več. V osnovi je potrebno zagotoviti tri elemente:

  • pravo orodje;
  • robusten sistem, ki zagotavlja operativno delovanje in organizacijo;
  • sposobne in motivirane ljudi.

V praktični delavnici želimo uveljavljeni praktiki in predavatelji z vami deliti predvsem praktične izkušnje, kako bolje obvladati probleme in odpovedi v procesih vzdrževanja ter vam predstaviti najnovejše svetovne trende na tem področju.

IZVAJALCA ANIMACIJ IN IZOBRAŽEVANJA

Usposabljanje temelji na bogatih izkušnjah predavateljev (Bojan Šinkovec, mag. Silvo Lah), ki vas bosta v praktični delavnici popeljala do boljših kompetenc za obvladovanje okvar in različnih problemov, s katerimi se srečujemo v procesih vzdrževanja.

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN?
Program je namenjen menedžmentu, vodjem, tehnikom in inženirjem iz vzdrževanja in tudi proizvodnje. Vabljeni vsi, začetniki in izkušeni, ki želite izpopolniti svoje znanje ter izkušnje pri obvladovanju okvar ali odpovedi in ostalih problemov v procesu vzdrževanja.

VSEBINA DELAVNICE (več)

  • Postopanje včasih in danes
  • Prepreke pri reševanju
  • Načini reševanja
  • Orodja
  • Proces reševanja
  • Praktično reševanje problema z metodo QC story
  • Praktično reševanje okvare ali odpovedi z analizo ACF

KDAJ, KJE?
Delavnico bomo organizirali v petek, 20. oktobra 2017 od 9.00 do 13.00 ure v predavalnici v Športni dvorani kompleksa Otočec (nad razstaviščem).

KOTIZACIJA
Kotizacija za delavnico znaša:

  • 50 EUR (+ DDV) za člane DVS oz.
  • 100 EUR (+ DDV) za obiskovalce, ki niso člani DVS.

Poleg izobraževanja in urjenja vsak udeleženec prejme pisno gradivo in potrdilo o usposabljanju. Prijave sprejemamo preko spodnje prijavnice. Po prejemu prijave vam bomo poslali račun za plačilo kotizacije.

 

Untitled Document

PRIJAVNICA ZA UDELEŽBO NA PRAKTIČNI DELAVNICI

Ime*
Priimek*
Naziv podjetja*
Pravna oblika podjetja (d.o.o., d.d., društvo, zveza,...)*
Naslov podjetja (ulica, št., pošta in kraj)*
Davčna št. podjetja
Telefon udeleženca*
E-pošta udeleženca*
Član DVS*
Kdo bo plačnik vaše kotizacije?*
 

(Geslo proti Spamu. Prepišite tri črne znake.)
captcha image
*obvezna polja